Gash!

Kommer verkligen inte på något att blogga om, Men idag vaknade jag typ kl 8 av att jag knappt kunde andas haha.. Så jao tidig morgon .. Kommit in i ordet pajjas . hehe.. Jag vetinte varfööör
Aja saknar en männsika så sjukt så det finns inte :s Men ibland måste man bara radera hnm och se tillbaka på att mina vänner är underbara. Det underbaraste man någonsin kan få! 
Tyvärr grabben, du är underbar men du kan aldrig slå mina vänner ! Bad but SO true ! 
 
Sara o jag ... så våran humor ! جنبا الى جنب، كنت PAJJAS القليل gash !
HAHAHAAHAH DÖR ! tərəfdən, bir az PAJJAS yana
det står faktiskt sida vid sida din lilla pajjas fast på Azerbajdzjanska ! HAHAHA visste inte at det fanns ett Azerbajdzjansk't land !? HAHAHAHAHAHAHAHH!  seriöst jag orkar inte ! 
 
She's my best friend, break her <3 and i'll break your face .
 
FABEBOOK SAKEN ÄR DÄÄÄRA : http://qtraniil.blogg.se/2012/august/facebook-sak.html 
Ser dock att jag måste byta design ... here we GOOOO ! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0