Kommer aldrig kunna sluta se på dig .. Loveu.. ( inte häst ;) )

Det gick jätte bra på provridninge . Så nu blir det åka upp till han ungefär 1-3 ggr veckan? Aja.. Inte mtk alls :'( Men men, mamma vill att man ska klara av skolan på en o samma ggn sen kan man börja öka upp dig så det gämnar ut sig. 
Jobbade Posse i skritt i ca 30 min, ställa böja, mycket volter sen gick vi över i trav i ca 30 min. Sen skritta av ute. MYSIGT ! Körde ingen galopp idag eftersom dom var väldigt envisa, skulle inte jobba alls idag , men det gick bättre mot slutet . Så det gick helt okej han var ganska seg o inga muskler, kondis, eller så.. Så de bli ett jobb... Förändras är bara förnamnet på saken.... Nu ska vi få bort lite megis på Lillan o Posse SARA . Haha, jag dör '' Ridit klart o ska hoppa av '' Jag: OJ ! Trode verkligen inte det var så långt ned... Sara, Amilia '' Hahaha..!'' 
Det blir nog bra dehär!
Pusshej alla söta... 
~kommer aldrig sluta se på dig, loveu..~
 
Haha så söt ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0