Everything gonna be alright..

Hade absolut ingen lust alls att ha bloggen ett tag nu... Men det jag gjort denna vecka som jag inte skrivit till er är väl bara vart hemma, plugga o tränat Posse.
I tisdags tänkte jag att han skulle få lite skritt trav och sen lite galopp och jobba honom i. Men nejnejnej!! Han slängde med huvet, satte på gummisnodden = Nono, han skulle gå högt med huvet i galoppen och när jag skulle stanna han så kastade han sig hela tiden så ja.. Så det vart inte riktigt enligt planerna.. Men imorgon skulle jag ha ridit med.. Men så blir det inte! Ska färga håret, och fixa sen nattbandy istället, så han får stå just då. Kanske behöver det nu eftersom han inte riktigt är van vid denna träning ;) 
 
Men man ser verkligen att han blivit bättre på att ta fram traven osv, om man tänker på prov ridningen, satt i tusen ÅR för att komma in i trav... Och nu bara peta till han 2-3 gånger och han går kalas! Dutti hest! Ja, det är väl mest så jag har jobbat honom, få ner hans höga huvud... 
 
Hörs senare :) on mah way to school....
 Saknar dig mitt hjärta..<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0