Hejdå Ozzy.

Nu ligger ozzy ute på till salu .....
Bloghgar när jag orkar ... Är krossad och typ grinar ihjäl mig.. Åte kommer om några veckor/dagar ...............
Varför valde jag detta just nu i skiten... Mitt liv e så dåligt just nu känslan att aldrig mer vakna är stor nu när Ozzy kommer åka iväg när som helst.... Jag Älskar Dig Min  Hallsjös OzzyBoy. Efter 5,5 år är det slut på vår resa... Hoppas du blir kvar tills den 30e iaf... Sista utställningen tillsammans... Skulle kännas grejt att vara på... När de endå är ålanerat med det... Älskar Dig Ozzy... <3 Glömmer Aldrig Dig .. <3 Puss På Min Ozzy.. Nästa ägare är lyckligt lottad... Hejdå Bloggen .


Du är mit allt älskling.. Min andra halva ska sflytta ifrån mig... Loveu....<3 Kanske sista ggn jag säger det Till Dig .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0