Aww! Finaste kommentaren på längre ! :d

Shit shit shit shit shit shit shit shit shit shit 
SHIT så fin du är!!! Du är så söt och jätte fin ! 
Vill va som dig !!! 
Har tre frågor till dig hoppas du svarar Sötis! 
: 1: vem/vilka är din/dina bästavänner? :) 
2: vad tycker du om nellieberntsson ? 
3: ska du provrida någon häst snart ?? :) 
Älskar din blogg puss
 
Sv.
1. Asså, helt ärligt har jag ingen bästavän längre, alla har svkikit mig.. Även igår . :s
2. Nellie, Hon är en grym människa som satsar till toppen . Och är sjukt fin o har världens finaste ponnys. Grymt snäll värkar hon med! :D
3. Ja faktist ska jag det om 3timmar, tanken är att jag ska rida en stor häst på 165 när jag vill, fast han har ju ävän en till som kommer o rider han... Men vi samsas så mycket som det går. Men komer rida han ungefär 4-5 ggr i veckan. :)
Aww ! Tack förresten! :)
 

IGÅR : 
kvällen/natten skulle vara grym.. Men slutade som vanligt... Ville bara hem so fort som faen , eftersom den vart absolut inte som man tänkt.. Det vart allt ifrån spyor till min känsla '' Vill bara hem o dö . '' SÅ hemsk vart kvällen ... Så åkte hem tidigt.. 19 över 11... Men de dör iaf..... Men nästa år går jag med andra. Vill inte vara med om denna dag ett år igen.. En av dem ska bara ut ur mitt liv. :) 
HARE bra alla fina läsare!!!<3


Kommentarer
Sanna Johansson

Usch då , spydde du ? :( elr dom du var med?
Juste shit så fucking jävla snygg du är!!!
Åh vill häller va som dig en nellieb faktiskt !
This or that :
Häst/ponny?
Tjock/smal?
Mat/godis
Chips/godis
Cola/fanta?
Nellieberntsson/ din allra snällaste elr bara din vän?
Känd/okänd?
Natt/dag?
Linnolsson/nellieberntsson?
Mig/någon du hatar?
Piercing/tato ?
Blogg/instagram?
Tjej/kille?
Hoppas du svarar?! Puss på dej och din blogg!
Är du kär i nån? Isf vem? Kram <3

2012-09-09 @ 21:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0