Livet är slut, vill inte leva såhär du var mitt allt.. Du var hela min värld. Liver är slut vill itne leva såhär du var mittallt du var hela min värld..

Har aldrig äns fått tanken av att sälja ossy först i mors när mamma frågade hur det blir med Ozzy...
Ikväll frågade hon desamma..
Så jag svarade '' Ingen aning, asså jag vet inte om jag kan ha han längre, han förtjänar inte mig..'' 
Till det svaret fick jag '' Nej, det är ju klart... Men Klarar du av att se han åka?'' 
Jag kan inte beskriva hur jag tog det svaret... Tror jag vill ha han i mitt liv tills det är slut på riktigt.. Men hru ska jag göra..Han är mitt allt, min andra halva.. Att se han sitta med en annan unge i bilen.. Jag vet itne vad jag ska göra då, kommer aldrig klara det.. Men nu är det för sent Jag vet 1 jag skulle vilja ha Mitt hjärta, min klass kamrat som har en hane redan . Hon ska kolla med sin mamma osv, HENNE KAN jag lita på att han kommer må till 1000!!!! 
 
Blir det ngn annan, lyckligt lottad...Unge som sitter med Min kanin i famnen med... Jag kommer aldrig kunna se den känslan, det räcker väl med att jag vilel dö av att han skulle till min farmor lixom FARMOR i ca 1 månad? Hur ska jag kunna vara utan han då i resten av mitt liv? 
 
~ Mitt hjärta, Älskade älskade du... Hallsjös OzzyBoi.. Du är mitt allt, älskar dig så sjukt, kunde ta en kula för dig min stjärna.. Nu är det dags vår tid är slut, får gott... Loveu ~
Du är stjärnan ingen ser, men alla vill ha... :* Kommer alltid älska dig ..
 

Nu sitter jag bara och känner efter HUR ska jag göra om inte nu Jasmine köper Ozzy, min ögonsten..Hur kommer det se ut, en dag utan min stjärna ? 
 
Hejdå OzzyBoi . </3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0