Facebook sak :)

Ebba Blomqvist - Snäll(?) och fin som rider skit bra ! 
Fillippa Törntorp - Skit fin tjej som verkar snäll och är jätte fin ( igen xd )
Molly Ekström - Snäll tjej som jag tappat kontakten med :s Skit söt är hon med . 
Fredrica Mrcajlovic Johansson - Snäll tjej som är skit flummig och är jätte fin! 
Ebba Ekman - Snäll tjej som rider på Tirk 
 Wilma Gademan - Snäll och fin som rider bra . 
Sandra Österberg - Snäll(?) Rider jääääätte bra ! Och är fin!
Ludvig Löfström - En kille som jag inte känner men är väl helt ok ...
Sara Nygren - Sveriges bästavän, offrar allt för dig ! Loveu .
Mirre Eriksson - Tjej som jag tappat kontakten med ..
Max Maxekaxe - Kille i skolan som jag inte känner .
Fanny Grönqvist - Snäll och rider jäätte bra ! Och ät fin !
Ronja Palmquist - Kusin vitamin ! Snäll och sjukt fin ! 
Lovisa Widén - Världens bästavän, Älskar dig över allt annat . <3 Loveu
Julia Sjölander - Tjej som rider på grk som jag inte känner igen längre ..
 
Gjorde alla nu bara lite snabbt så kom du inte med så får du skriva der i en kommentar ! ;*
 


Kommentarer
Julia

Sorry för "det" jag gjort. Asså jag fattar bara inte vad du inte känner igen? Mitt skrivande? Jag använder nog lika mkt NB ord som du .. ;) Men inte för att va taskig, så har du förändrats du me. Tycker du oxå förändrats för du var seriöst väldigt taskig i den kommentaren du skrev, inte för att va taskig. På det sättet skrev du. "inte för att va taskig.." men sorry...

Svar: Asså inte förändrats så ..?
Wilma Lundström

2012-08-13 @ 15:36:04
URL: http://fottojullea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0