Facebook grejjs :)

 Linus Edin - Sjukt snygg o söt kille jag inte känner :/
 
Felix Rangsten - Snygg kille som jag inte känner.
 
Ronja Eriksson - Gammal vän, jag inte känner eller har träffat på månader...
 
Joel Edling - Söt kille som går i skolan.
 
Pelin Haci - Känner inte, men är väl snäll tror jag väl?
 
Cecilia Östlund - Jätte fin och väldigt snäll!
 
My Andersson - Snäll, bäst.
 
Julia Sjölander - Du är bäst!
 
Wilma Grandin - Känner inte men snäll?
 
Sosso Negyedi - Mina kusiners mamma! Snäll :)
 
Linda Broman - Snäll.
 
Sanna Alfén - Känner inte.
 
Fredrica Mrcajlovic Johansson - Snäll.
 
Julia Wallsten - Snäll klasskompis.
 
My Isaksson - Barndoms vän, snäll.
 
Emilia Karlsson - Barn domsvän, snäll.
 
Amanda Björk - Känner inte.
 
Cristoffer Lindström - Snäll, hejjar på allt o alla haha..
 
Ebba Blomqvist - Snäll? Känner tyvärr (!) inte.
 
Erica Edin - Snäll klasskompis.
 
Linus Boman - Snäll, känner inte så bra ..
 
Sara Nygren - Snäll klasskompis .
 
Michaela Dannenberg - Snäll! Känner inte så bra tyvärr(!!!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0