Vad söt du e due uppenbaár!

Sitter o bloggar just nu (konstigt?) Men aa, ska väl fixa en header i veckan.. Kolla om Cicci kanske kan vara bäst och göra det? Isf ska jag ha bilder på Posse.. Eftersom jag förmodligen börjar rida han! Så kommer bloggen bli en väldans mer häst blogg! 
 
Skojskoj! Men ehm aa då kommer det vara mer som att jag och en tjej delar på han eftersom vi betakar honom, och rider NÄR vi vill. Så det är typ mer väran häst än ägarens!
 
 Dagens låt blir iaf : Norlie&KKV - Hon vill vara du , bara ett ord. ÄCKLIGTBRA! 
Men nu ska jag typ kolla lite granna om lite saker iaf:) 
 
Hörs mah lovers ;) eller?
Vill ni ha en bil NU på Posse? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0