SVAR :)

Emilie

Hur högt har du hoppat som högst?:) Gillar du att hoppa? Gillar du dressyr? Vart köper du dina ridkläder från för butik ? Jag har förstÅtt att du gillar hästar hihi Snälla svara?<3333333

SVAR: Jag har hoppat 80cm som högst :s Jadå det är helt ok att hoppa. Japp jag gillar dressyr:) Jag köper oftast ifrån hööks eller typ ryttarstugan ibland.  :)

Amanda      ( http://fotogratamandi.blogg.se )                                                                                                                           frågor: hur länge har du ridit hoppning eller dressyr vad är de bästa med grk? ngn du ser upp till där?
SVAR: Jag har ridit på ridskola i 7,5 år nu:) Dressyr, hmm svår fråga! typ att det är så snälla personer där, bra ridlärare osv. Ja, dig, o cicci typ och sen har man ju 'respekt' för äldre osånt :)
Sanna

Vad skulle du välja av: En ponny som hoppar 1.30cm eller stor häst som hoppar 1.50? tacksam för svar.

SVAR: hm, gud vilken svår fråga.. Men det är beroende på hur hög ponnyn skulle vara.. Men jag tror storhäst som hoppar 150, då kan man ju liksom rida/tävla den mycket längre. 

Anna

Varför böt du från den andra bloggen till denna???

SVAR: för jag lessnade på den andra, allt vart bara tok typ :)

Jennifer

Är du kär i någon+, isåfall vem?

SVAR: Ja jag gillar en väldigt mycket. Det tar jag inte ut här :)

Anonym

Fotografamandi.blogg.se/Nellieberntsson.se

Pizza/kebab

Popcorn/chips

Melon/godis

Telefon/data

Data/tv

Rulle/chandy

Många kompisar som du int litar på/bara 3 kompisar du litar på blogg/facebook

instagram/dv

ridskor/ridstövlar

A

Musik eller film ?

blogg.se eller bloggplatsen?

Anonymm

hur många är ni i er familj? hur många systrar har du ? hur många bröder har du ?? tack på svar!!!

SVAR: Vi är 7st :s Jag har inga systrar. Jag har 4bröder . 2 små , 2 stora ..

Sofie

plattat/inte plattat hår

rosa/röd

orange/svart

svart/brun utrustning

iphone/htc

innebandy/fotboll

tjocka/smala ögonbryn noppar du ögonbryrna? Ja g noppar dem ja.

gillar du mig? Ja, du kommenterar ;)

Sverige/Spanien

Linus

Har du blivit av med oskulden om inte vill du det nu?Vad skulle du valt emellan mysa med film/mysa med dator? Puss/strul? skulle du kunna vara tillsammans med en fotbolls kille? :)

SVAR: Haha! Nej jag har absolut inte blivit av med oskulden. Nej jag vill det inte.  Haha Mysa med film vinner! Jadu.. Puss? Jadå, bara han e schysst osånt.

 


Tack för alla frågor ! :)



Kommentarer
Linus B

jag har väll för fan inte skrivi nå

Svar: det finns ju flera? :)
ponnytjejer.blo.gg

2012-06-21 @ 23:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0