OM EN KILLE VISSLAR ÅT DIG, LYSSNA INTE, DU ÄR EN MÄNNISKA, INTE EN HUND.

Att du kan betyda så himla mycket visste jag inte förens du försvann . Ska nu till farmor på lördag och jag vet inte om Smulis e kvar eller inte men iallafall är inte Moa kvar .... :( Dumma gubbe !!!! usch ,.

menmen ska väl sluta tänka förmycket på dem. Även fast det kommer vara svårt att aldrig mera höra Smulans tjut ifrån rummet när man ska sova <3 Älskade älskade älskade bästaste finaste underbara hund! :(<3

men imorgon är det ridning. Får väll tänka på ngt roligt istället! :s men det går aldrig att tänka positivt längre . Inte flytta , ingen smulan , ingen katt som alltid kommer och ska mysa , ingen lili kvar att stå och mysa med , och sen då ? va ska hända sen ? ... Usch ! slutar väll med att jag ramlar av imorgon så som jag tänkr nu har jag absolut inte huvudet på rätt sida . :ppPp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0