Mina älskade♥

Saknaden är så  förjäkligt stor på dessa fina ponnys... Gud vad jag älskar de! Från att gå dit varenda dag dag som kväll, Ronja det är bara DU som vet hur mycket Doris betyder för mig. Ingen annan har nog någonsin sett mig ge så mycket men endå inte visat det.. Men det är bara Ronja som VET att jag gjort det. Vi har gått promenader, busat, hoppat,galloperat på henne, lärde ut massa trick på ponnysarna,.
Vad vi hann göra under ca de 9månaderna vi hann...
 
Doris :
Gå sidled.
Backa.
Fram.
Påbörjad puss...
Hoppa ca 70cm utan ryttare.
Gnäggade alltid när man kom till hagen med tränset/grimman ♥ ♥
 
Dottis :
Puss.
Sidled.
Back.
Fram.
Gnäggade när Ronja kom med träns/grimma ♥ ♥
hoppa 70cm utan ryttare hann vi tyvärr inte..
 
Dora:
Hoppa.
Puss.
Stanna.
Hoppa 70cm utan ryttare.♥
Galloperade alltid iväg när man kom xd♥
 
Dolita:
Gå ut o gå utn att ha grimma, grimmskaft.
Hoppa 20cm's gren som hon hoppade 60på... och hoppade på mig bara racea ♥
Dottis♥Doris♥Dora♥Dolita♥Kom ALLTID till grinden.. ♥ 
Hatar att man kan sakna tiden så jävla mycket... :( Saknar det vi hade alla vi 6...  (Dora,Dolita,Dottis,Doris,Ronja och jag..) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0