mhm, jahaja typ så.

Hm, nu har jag vart inne i ca 1h sen jag hoppade med Ozzy.
Han var fin o hoppade bra . Stillhoppade ibland. Så lade jag under en ganska (30cm bred o ca 40cm hög) lastbil under o skulle testa om han hoppade över. OCH gissa vad, han hoppade över älskade Ozzy. Så hämtade jag 'riktiga' hinderstöden och bommarna. så hoppade han steg för steg började väl på en sisådär 50cm kanske?. Och slutade med han var 3hack ifrån högsta på hinderstödet Plutten min ! Vet ärligt inte vad jag skulle göra utom Min egna lilla kanin. HAN kommer ALDRIG någon kunna ersätta, så speciell.. När jag ska ta han i buren - hoppar över hö't och matskålen, stannar o kollar med sin nyfikna min ' det är ju hon ' så stannar han och kommer <3 Aldrig ska han ligga still en enda sekund. Man kan tro att han vänder på livet! var bara allmänt lat vid 3års ålder, nu när han snart är 6år kan man tro att han tänker ' fullt ös medvetslös ' hoppar över plankor som ligget ned som om det vore ett dike.. aja. ska inte snacka sånt nu. ska typ kolla lite saker osv. hejdå.


Kommentarer
julia

Jag hoppar inte min kanin varenda dag, men när vi hade kameran hoppar vi några få skutt, men inte mer. Sen hoppar vi nästan aldrig längre. :) När jag väl hoppar med honom (nu när de vart fint väder) varierar jag höjderna, idag t.ex. har vi hoppat bommar? Inte så mycket till hopp, och sen hoppar jag högst 40-50cm med han. Han kan inte mer. Han väljer själv ifall han inte vill hoppa, men han lever för det! :)

Nu får du faktiskt förklara dej, jag har inte skrivit "vi hoppar 1m varenda dag" och hoppar sällan! Du känner ju inte min kanin heller så tänk efter när du skriver, bruden!

Svar: Haha, jag sa bara det.? Så ah du kan ju ta det lite chill med att bli arg? :)
ponnytjejer.blo.gg

2012-06-29 @ 00:03:10
URL: http://fottojullea.blogg.se
Julia

inte ett dugg arg, men det var ju taskigt. Du vet ju inte direkt hur jag tar hand om min kni?

Svar: Var det taskigt att tipsa om att man inte ska hoppa med en kanin varje dag .. ? + jag sa tom inte att du inte tar hand om den bra , right ? ..
ponnytjejer.blo.gg

2012-07-04 @ 21:35:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0