Lyckaaaat .

Åååååh jag orkar inte ! Helt HAFUQ. Nya conversen = 700 åt en annan = snodda.
En tå bruten = sjukhus imorn. = ingen ridning på ett tag = fml. Åh detta fick just inte hända. Orkar inte . Fyfannn , Min älskade... :'( 
Får väl uppmuntra mig med att mami o jag ska köpa hårfärg imorgon.. Jag kan inte se ut såhär. Det är bara så !!!! USCH! behöver bara se mig i spegeln o dagen är död. Aja.. Ska väl blonda mer lr ngt sånt.. Orkar inte blogga imorn tror jag, ska bara vara hos min älskade ninis <3 åh vad jag e glad över att min älskade Ozzy finns ♥! 
Du är min värld Ozzy. ♥♥♥ 


Kommentarer
tovearvidsson

Fin blogg! Har frågestund på min blogg. Om du ställer över 10 frågor får man en länkning , vore super snällt om du ställde någon/några frågor :)

Svar: Har ställt 10 frågor men i samma kommentar :)
ponnytjejer.blo.gg

2012-06-26 @ 19:27:05
URL: http://tarvidsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0