Klart jag blir avundsjuk när någon annan kramar dig i bara några sekunder, För dom har min värld i sina armar.♥

Aja, dagen började med att typ vakna vid 10, chilla lite sen redan vid 10.30 kommer pappa o säger att vi ska till sjukhuset så ah jalla dårå, sen sitta o vänta på att ens komma in och bli 'undersökt' av 'doktor' som var där i 1minut o sa direkt att '' Gå direkt till röntgen'' usch fyfn vad det gjorde ont, att gå :s men ah så höll vi på dör i typ 30min på att ens få komma in dit med, så fixade vi det och drog tbx till akutmottagningen, sen blev vi kallade igen, o ah höll på massa... så va på sjukhuset totalt 4,5h idag. Inte bra. Så drog vi iaf hem, hämtade tvillingarna och skulle just dra till uppsala så ska jag ringa farmor.. Men då vart det en jvla massa tårar av det samtalet... Våran hund fick somna in idag... precis hade hon kommit hem från uppsala... Så pappa o mamma skulle igentligen skjutsat mig till farmor men jag hade ingen lust att vara där när det inte finns en Smulis som bara skäller♥ Åh.. Hejdå fick jag aldrig säga häller. 
 
Aja, Har funderat en massa om att typ sälja Ozzy flera ggn för att jag serigöst inte orkar han längre.. Men ah jag vet inte har iallafall ingen lust med det nu tror jag inte kommer orka mista han oxå så ah, JAG har haft han i hela 5år ända sedan någon vecka/månad.. Älskade du!
♥!
Bjuderrrr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0