Hatar la rubriker!!!

Jaja, vart inte så kul imorse när jag vaknade. Men den så cyklade jag o josse till hennes pappa,hämtade kameran så det tog väll en 20 minuter för oss xd haha seeeegt men kan ju skylle på att det var cirka 3km ;) sen så cyklade vi till hennes ponnys cirka 1km typ xd. josse fixade Bamse o jag borstade lite på Acke. Sen så cyklade jag medans josse red. så fotade jag typ massa. så ah sen så cyklade vi hem 2km kanske? så ah 'bakade' vi kladdkaka... men den stod inne i ugnen i ca 30min inget hände = skit samma. ;) haha. så då kollade vi på scream 4 as kul.. fast josse typ va as rädd i början.. xd haha. så aa kom mami hem men nya vita converse så jag iallafall har ett par converse i övrigt. Då jag har dom rosa mest som slit o släng. haha. Eftersom någon fattig sak snodde mina bruna-.- fuck du som gjorde det!!! Men jaja. nytt e aldrig fel. Fast ofc så ska det inte finnas BRUNA converse så jag får väll gott nöja mig med ett par vita.. Ska fan aldrig mer ha converse.. 
 
Ni får nöja er med en sådan bild:Saknaden är stor ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0