Dagens folk säger döm inte andras utseende ändå säger dem Gilla så betygsätter jag ditt utseende från 1-10

Hejsan! Vaknade typ halv tio hehe. Så nu sitter jag här och typ väntar på lite saker.
Åååh blir så satans arg! Att ni inte kan lyssna utan bara lägger på luren och ser glada ut, Ni borde mogna upp lite. Ni borde veta vilka ni är. Jag sa inget så varför då bara fråga mig hela tiden.. Usch men det ska inte gå utöver er goa bloggläsare. Har tänktefter nu, Jag ska inte bry mig om så kallade 'vänner' som man har funnits för och stöttat, men sen bara skiter dom i när man själv behöver dem. DÅ blir de arga !? 

Så nu kommer denna fråga: Hur tycker DU en BRA kompis ska vara? 
Vill att så många som möjligt svarar på denna fråga. 

Pusshej nu ska jag bara leva livet och gå vidare som jag borde för 8 veckor sedan. Jag ska inte ändra mig för jusst hur DU vill att jag ska vara. Jag är mig själv, gillar du det inte ? Strunta i mig då och gör inte en så stor grej av det.

Det var min lilla 'deepshit' för idag . Och det kommer förhoppningsvis inte en till.


Kommentarer
Sofie

En vän ska vara snäll, pålitlig, aldrig elak, och allmänt bäst! Precis som min bästa vän Ella.

Du äger!! :D Fin blogg föresten !!!

Svar: Precis! haha tack:)
ponnytjejer.blo.gg

2012-06-18 @ 11:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0