Svaren; Skulle vart 20 kommentarer ;) men jaja skit samma!

Hur fick du till din design såhär? svar; Jag har tagit den från en plats ja. Men jag har själv klistrat in mig på bild via photoshop på headern.
Några tips, på hur man kan fixa sin blogg? :) Svar;
Något ställe du "kopierade" från eller så? Vill gärna också ha en blogg, men failar alltid med kod-mallen :P Svar; Helt ärligt kommer jag inte ihåg vart jag hittade designen asså just webben.

Jag får aldrig din design att funka blir alltid den där från blogg.se.. :( Svar; Ta från blogg.se's då och klistra in en bild på dig typ och lite text:)

Vad pysslar du med på dagarna? Svar: Jag är med min kanin eller är med kompisar.

Rider du på Gimo fortfarande?Svar ; Nej tyvärr inte.

Om inte, var rider du annars?Svar;Ingen stans..

Berätta mer om Ozzy! :D S; Ozzy e en kille med guld i hjärtat ! Så fort han vet att han gör fel kommer han och ska 'slicka' på en som ' Förlåååat<3' Och han är 6år . Och jag har haft han sen han var cirka 2månader :)

Chaps/Ridstövlar

Dressyr/hoppning

Ridhus/padd

Uteritt/dressyr

Barbacka/sadel/        

1:Har du någon kille?S; Nej.

2: är du kär?S; Nej..

  3: gillar du någon isf vem? :) S; Jag gillar en person.. Men jag borde igentligen inte , Allt blir fel .

  4:är du bortskämd?;) S; Lite.

5: jag har förstått att du gillar hästar men har Du någon gång velat sluta med det? :) S; Ja jag red. Men hjar funderat länge på att sluta och nu är tiden inne. Eftersom ALLT bara blir kaos när det är ngt med hästar i mitt liv.

        

     

FAvorit hästras? S; Fjording eller varmblod.

Favoritmat?S; färsk potatis och typ grillat till.

Favorit affär? S; Hööks eller gina.

       
     

Gillar du vesuvio? :) S; Nja inte mycket.. :p

Gillar du mamma mu ? S; Men det är väl klart ? :3

Äter du ko bajs ? S; Vem gör inte ? :s

Äter dina vänner sniglar ? S; Fråga ;D

Gillar du grisar ? S; nej?

E du en orange häst som svävar på moln ? S; Ja ?

eller är du en brun bajskorv som din mamma äter ?     S; alltid. 

Gillar du att hoppa ? , S; nej.

handla hästgrejor / til dig sj ?

, Apa/Kamel ?

Gillar du Smulan mer än Nemo ? eller tvärt om ? S; Kan inte välja jag älskar dom lika mycket eftersom båda var mina men är nu i himlen......

Shettis/storhästS;

Bponny/Dponny

Ponny/Storhäst

LA,nivå/Msvb

nivå Hoppa högt med säkert / hoppa lågt men ostabilt

Kall/varm oboy (hatar kall..)

Schabrak/vojlock 

oxer/räcke

plattat/lockigt hår

Orange/lila

Blå/svart

Grön/brun

Rosa/röd

Blå/röd  

Häst eller ponny?

Arab eller Åsna?

Nf ponny eller en Apa? S; Inget eftersom jag inte vet vad en nf ponny är..

Egen häst eller  foderhäst ?

Vill du ha en egen ponny??? S; vet inte.

               
     

Hej,  mina frågor till dej är : 1: är det säkert att du ska rida mira?:) S; Det VAR säkert... Inget mer med det vill inte prata om det .....

2: tränar du nåt mer brukar du typ springa osv?  Isf hur mycket , är du vältränad ? S; Kan hända. Nej det äör jag absolut inte.

3: har du kille? S; Nej

4: vilka/vilken är din bästa vän ? Namn och beskriv hon/han S; Lovisa Widén-Världens bästasete bästiiiis<3 den ENDA jag vet att jag kan lite på säkert.  Josefine Kankfelt- Vet inte med hon är världens bästa vän som jag har hänt sän jag var 4år eller mindre, Hon har alltid funnis där för mig, min andra halva lixom.. Men det börjar ändra nu. Så nu vet jag ärligt inte.. Fråga henne vettja..? De andra e inget just nu.

5: hur lång är du? S; HELA 1.61,5.

6: hur mycket väger du? :) S;54 tror jag ehehehhe träääääna förfaaaaaaen ! Fetto wilma is back ..

7: har du egen ponny nu? S; Nej det har jag inte.

8: vart köper du dina kläder? S; Gina eller typ hm eller sånt:)

9: har du en iPhone ? S; tyvär...ja... sveriges dampigaste (y)

  10: sommar vs vinter? 

11: hästar vs kaniner? Vet inte jag.

12: hoppa vs dressyr?

13: shoppa vs bada?

14: rida på ridskola vs medryttar häst?

15: tjock vs smal?  Mittemellan.

16: hur lång är du? S; 1.61,5

  17: ridskor vs stövlar ?

18: har du navel percing ? Vill du ha det? S; Nej det har jag inte. Hm, jag vetinte ??

19: kärlek vs vänskap ? S; Ärligt vet jag inte , båda sviker när det väl gäller ..

20: långt va kort hår? 

21: har du färgat håret nån gång isf hur många, färg? S; hahahahahahah dagens x) haha ja jag har färjat det. i färgerna röd x2 , svart x3 , blekt x2 , blonderat x1 mörkbrunt x1 och ljus brund x2 :)

 

    

Hej , långt vs kort hår? 

Kille vs tjej ? S; På vilket sätt ? har lättare för mig att prata ut med killar.. men ah jag vetinte. 

Blondin vs brunett ?

Lång vs kort?

Stora fötter vs små fötter? S; random fråga men jag vetinte ^

       

Jag älskar er !<3 Men sry för att jag svarde 1dag senare XD

 


Kommentarer
Julia ♥

Hej! Nu har vi på stallflickornas dragit en vinnare av en grimma i valfri färg! Kika in på bloggen för att se om det var DU som vann!

Direktlänk till inlägget: http://stallflickornas.blogg.se/2012/july/stallflickorna-presenterar-vinnaren-av-tavlingen.html#comment

Kramar, Stallflickorna! ♥

2012-07-18 @ 00:21:47
URL: http://Stallflickornas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0