Rulle.

Ni ska bara veta hur jäkla mycket Rulle betyder för mig! Han är verkligen allt man kan önska. Bästa läromästaren jag någonsin ridit kan jag lova er! Minns exakt första gången jag red han! Och det var efter Lisa hade tävlat dresyr på han o jag vågade inte gallopera på han första haha! Men sen så kom det med tiden! Så nu kommer vi på åkrarna i full gallop o fort går det om inte lite bus med !
Alltid br att ha han i en vecka så man kan tänka på annat den veckan iallafall ... Jises.. jag har nog aldrig grinat lika mycket som på fredag den 13:e i år... Sämsta dagen i mitt liv efter Smulan o Nemo.. Puss fina Rulle ,Älskade älskade ponny ♥ Finns ingen jag älskar lika mycket som honom. ♥♥ Sveriges bästa cponny? -  Ingen tvekan !
Bjuder på en bild på Rulliin♥
 Bästa häst!
 
Du är så grym !♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0