Ni kommer aldrig komma till ett video inlägg.

:P Ni kommer aldrig nå det på 3dagar 10 kommentarer eller har jag fel ? nja , tveksamt haha. Men från och med NU den som kommenterar MER än 5frågor i samma kommentar får FET länkning. Men somsagt ni ska upp 10 kommentarer tills det blir ett videoinlägg av frågestunden. Så ni når 20st. och är nu uppe i 20 hur ska detta gå? ;) Ställfrågor om ALLT ! Jag svarar på lördag kväll så ni kan fråga om Mira , Ozzy , mig , Bengan , ALLT ! :D Länk :http://qtraniil.blogg.se/2012/july/drar-pa-en-fragestund.html
Justin Bieber - As Long As You Love Me (Audio) ft. Big Sean - YouTube


Kommentarer
Johanna

VARFÖR HAR DU LÅTSAS VARA JAG DIN JÄVEL SKA DÖDA DIG

Svar: AHha kul Josse kul x)
ponnytjejer.blo.gg

2012-07-10 @ 22:16:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0