Mira.

Vi åkte och tittade på Mira idag. Tänkte inte mer än '' Tänk nu om hon heter Mira och är Mira'' Preis som jag och Josse trode. När vi kommer dit, öppnar dörren ser att Erika kommer så hälsar vi oså , Då bestämmer vi att hämta henne från hagen. Så hämtar hon lite godis till henne. Då ser jag att hon kollar upp direkt men tittar ner och fortsätter äta gräs. Erika går in i hagen och ropar Mira och då kommer Mira och den andra (minns inte namnet) i full rulle FULL galopp ! Så hämtar hon henne och kommer ut med henne och vi står och kollar på henne och jag vart helt tyst, och såg hur hon bara kollade av nyfiken het, då står vi och pratar osv.
 
Och kommer överenns om att jag ska komma tillbaka på fredag och rida henne. 
 
Hon var väldigt mörkbrun men endå inte hm svårt att förklara. Med stjärn Jisses så söt ! Men vääääääldigt tjock.
 
Stallet var syper fint! Med jätte stora och fina boxar. Väldigt fint. Och stora hagar! :) 
 
Så nu kör vi! :D 
 
Jag kan bara säga att hon är en drömponny att se! Och väldigt mysig! Så nu jäklar kör vi! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0