Inte 'glatt' inlägg asså ... Bra less-bara förnamnet..

Snälla kan alla bara sluta smsa/kommentera om mira nu eller ?! Seriöst jag pallar inte med det.. Jag har ju sagt att NEJ ! Jag ska inte ha henne.. Så tack på förhand ! Ni ska bara veta hur jvla jobbigt det är med att höra HELA tiden ' Ska du rida mira eller .. ' så jvla elakt när jag har sagt till er f2f att sluta! så fortstätter ni..
 
Och SLUTA skriv hela jvla tiden om min hund, när jag SAGT 100000 ggr att hon är DÖD NU ! Seriöst....Jag orkar inte med er
(absolut inte alla, men ni vet nog vilken/vilka ni är..) Kan ni någon dag kunna förstå varför jag inte vill att ni hela tiden ska smsa om mira eller Smulis eller nu Bengisen oxå..
 
Kan säga såhär. Bengan ska vi ev sälja. Så snälla skriv INGET om  'bengan bengan bengan blablabla' För nu vet nog hälften av er(hoppas jag) att jag inte kommer godkänna de kommentarerna eller de andra för jag ska inte blogga mer på flera veckor. 
 
Så ses om ngra veckor då.. :s 
 
~ Allt jag önskar är att bara få snacka med dig nu ..~
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0