Eheheh ..

Är sjukt glad ! Den första som kommer på varför jag är sååååå glad får en FET länk ! :D Så nu grabbar o flickor ! Köööör! Alltid värt ett försök right ? 
 
Aja , Sorry för dålig update , men har inte haft data o då är det SVÅRT ! haha hatar blogg.se på telefonen samt appen som inte funkar .. Men iallafall nu kommer det inlägg som vanligt igen.
 
Dagen : Vaknade väl typ runt 10 kanske usch ! tidigt typ haha. Men ni ska bara veta hur glad jag är ! Men jag o sara var ett tag hoppade studsmatta ett tag osv , sen vart det så sjukt varmt så vi tog glass , Och drog sedan till badet . :) Så bara av att legat o solat MAX 45 min är jag typ helt fucking solbränd redan -.- usch ... Ser alltid ut som en neger på sommaren ... MEN har typ solat 3ggr i år och ser normal ut YES ! Haha älskar sommarn när Josefine inte blir så brun och jag fett brun typ neger och lik ? xd men men nu är det annat ! SKA inte bli en neger idag , imorgon , dagen efter  eller ngn ggn nästa liv kanske ? ;) 


Kommentarer
Josefine

DU ÄR GLAD FÖR DU SKA KOLLA PÅ EN MEDRYTTARHÄST PÅ FREDAG :DDDDDDDDDDDDDD

2012-07-04 @ 22:34:18
URL: http://www.dropp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0