Bryr mig inte om hur mycket ni kommer tänka ' gud snacka om tönt ' jag är mig själv.

Jag hade ett enda mål om ridsporten när jag var yngre. Komma in på en bana med den ponny jag älskar och för mig var en pay and jump inte bara en ' tränings tävling' när jag var yngre. Jag tyckte det var coolt att hoppa HÖGT ! Kommer ihåg när jag och en kompis skulle rida fram Petter och Bella. Såklart hade jag Petter. Jag var så jäkla stolt att hoppat ett sokerbits hinder med b ponny. 
 
Men tack vare 1 enda person som sabbat allt för mig, förstört, Allt för att få mig sluta. Jag har plågats av h*n i ca 3år. Ingen såg . Men jag tog fram 'Nu jävlar' Så gick jag fram till h*n och sa det ' Sluta klandra dig helt ! bara för du inte har ett bättre liv än att bara förstöra...' Men nu går gränsen serigöst. 
 
Hur omoget är det inte att kommentera en liten tjejs bild på henne och Nellie Berntsson som dessutom är stolt över att få sett och vågat få bild på hennes idol. Vem bryr sig ? Låt Nellie vara just Den tjejens idol, Låt henne få ha henne utan en massa som ska kommentera ' Hon får ju en sm ponny serverad ,.... ' och en massa ' Det är ju såååå lätt att komma upp i klasserna med en b ponny , lixom VEM kan inte hoppa en bana på 1meter med b ponny ? ' Det är såååå 2008. LEV ! Ni skulle bara veta hur mycket ni borde skämmas! 
 
Jag bryr mig helt serigöst inte om jag skulle ha Nellie Berntsson som idol ? Man kan tycka hon e cool , osv. MEN vad gör det DIG om jag hade haft henne som idol ? , Åhhh ! Blir bara sååå arg när jag läser det. !! Så patetiskt. Jag menar, om ni på d ponny som hoppar sm, Vad fick då dig att kunna hoppa sm ? en ponny DU gjort själv för att inte fått den serverad ? , Nellie har jobbat HÅRT att komma till sm lixom hallå!
HON ÄR 12 ÅR GAMMAL OCH TÄVLAR PÅ ELIT NIVÅ ! Bellman om han nu är en 'serverad' SM ponny. Måste det vara en robott med alla knappar ? 
Nellie har fått alla olika knappar på plats ! Hon rider Bellman BRA !
 
Och om du nu säger att ' vem som hekst kan hoppa en bana på 1m med b ponny' Varför har DU inte det då ?  Åh ! Kan bara inte låta bli att skratta åt er haters ! 
Sitt upp på Bellman och hoppa en meters bana på han och kom upp på sm vettja DÅ får vi se hur ert resultat blir .. ;)
 
Haters som inte kan hantera det.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0