Ups!

Jösses vad jag är dålig på att uppdatera här i bloggen! Iallafall så har det vart skola i 2 dagar nu. Som vanligt mår man illa för att det är skola som gäller.... men ska väl plugga lite Engelska nu.. Vill ju inte få F i allt ;) Nu när skolan är som viktigaste och jag bara har Ozzy kvar i mitt liv .
Ingen ridning alls .. Var ju inte så att vi hade planerat att sluta rida.. Men nu är det så . No horses in my life :( Ångrar mig så mycket.... Fml ! Mitt liv är så förstört som det kan bli... 

Så nu satsar vi på att få bra betyg i skolan sen får vi se om jag ens börjar med ridningen igen ett uppehåll är det vad som kallas iaf. Hatar mig själv som sitter hemma forever alone istället för som förr .. Längtar tills det var fredag och åka till stallet och bara få pussa min fina Chicco och Tarzan.
Vart ju iaf ett bra avslut på ridningens klubbhoppningar för min del vad jag tycker iaf.. ( Tarzan och jag blev 0+0 .. ) Grymt stolt över oss faktist! Eftersom jag inte hade ridit han sen jag började där igen .. hade alltså inte ridit han på mer än 4 terminer och då kom jag på att komma runt en bana + omhoppning 50cm sen.. men vi klarade det! (drf tog jag så lågt på hindrena, hade inte ridit han på år kändes det som!) En fin b ponny! Saknar han sååå mycket :( Någon som ska till GRK som kan pussa han från mig? ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0