Statistiken håller bara bra men, utan kommentarer..

Sitter i min lilla håla här ute i lilla Örbyhus, inget intresse. Jo men tjenare mitt namn är ju då såklart Wilma!
haha, älskar att driiiiiva!
 
Men idag var det en dag som var seg tills idrotten kom.
Kul men jobbigt nu när man inte är igång alls känner jag! 'Intervaller' Joggade från idrottshallen till kvarnan, upp förr backar, ner för backar, hoppade som grodor, rusha,vila i 1min, kötta igen!.. köra hårt igen, sen jogga tillbaka.
känner jag att jag har ett par andra springskor imorn! Ska väl kanske ut o satsa lite på 1km..
 
Sen imorgon blir de desamma, på idrotten konditions träning.. Låter hemskare än vad det är!
Sen hem, byta om ut o springa igen! Skönt med att det är sista lektionen, kom jag på! Kan ju bara byta om, cykla hem, sen ba ut o köra! Go Go Go Wilma känner jag just nu !
 
Men idag får Ozzy vila.
Drar kanske iväg ikväll o springer.. Vi får väl se! Kanske cyklar till en o kollar en sak ba! 
Tagga bilder i nästa inlägg ! :D Hörssss! Ska fixa lite grejjs ;) 
Eventuellt en film på Ozzy , JA/NEJ ? (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0