Run away love!

Ni är ganska dåliga på att kommentera! Inge kul att ha en blogg och vem vet, kanske skriver jag om sånt bara jag vill läsa om så då är det ju bra att ni kan kommentera om vad jag skulle kunna skriva om istället! Bra va?
 
Idag började jag med skola (såklart..) sen hem, och nu har jag pratat med mamma och pappa om en sak . Vet inte om det var bra eller dåligt . Men nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber .
 
Runaway love
Hatar att det finns en i skolan som jag skulle kunna DÖ för.. Samtidigt som en annan i skolan skulle kunna gå någonannanstats och se glad ut ...  Menmen. Nu ska jag höra med en om en sak som ingår med dedär där uppe - pratade med mamma o pappa. - Cya..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0