Kass uppdatering nu !

Rubriken talar! 
Idag var det skola, såklart! Men efter det så åkte jag hem, va vid datan ett tag och sen hoppade jag studsmatta med min fina lillebror . Och nu sitter jag här och skriver ett sista inlägg för idag!
Men iaf, inget skoj har hänt under dagen.. Allt var mest upponer vänt .. Precis som trott sen igår .
Imorn är jag antagligen med Sara. Får väl se vad som sker! Hörs väl imorgon!
 
Iaf kommer det vara jätte dålig uppdatering just nu tills jag får en ny mobil :s hehe, iphonen krasha skit saker ! Sen ''råkade'' jag låsa mitt simkort till puk kåd och kommer inte in nu . Och pajja en annan mobil oxå.. Det går bra nu . 
Hoppas min bästa pappa kan typ kööööpa en grym mobil , typ en samsung galaxy s2/3 ? ;) heheh.. 
 
Gonatt :s vaknade visst lite sent idag så G natt allehoooopa ! Alarmet på klockan .. CHECK !
Puss ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0