Imorn . JOBBA ;'(

Imorgon ska jag köra på som in åt helskotta ! ... Jobba .. Men det lönar sig efter ett tag ! Ska lova er att jag ( och rappe .. ) ska få bort vehögen inom en vecka .. oh no ! varför lovade jag? ... shit . Mycketjobb...mycketjobb ! Men ni kan ge er satan på att jag och en annan har sjukt BRA planer ... men ni får inte veta NÅÅÅÅÅÅÅGOOOOOT ! :d
 
Lovisa Widén om du läser detta så vet du att vårt hus är alltid öppet för dig snuttan! Älskar dig vännen.. <3 inte alla som kan säga ' Min finaste vän Lovisa Widén  ' Och verkligen mena det .. Alla borde ha en vän som du ! Puss på dig <3 Hoppas du kommer må bättre sen ! <3 
 

Alla borde ha en vän som dig pluttis! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0