HEMMA! :D

Hemma efter en awesome dag med Sarah . Träffade hennes kompisar lite typ .. haha fyfan när jag såg ty 3 st killar ... - Sarah det går några där ! :) - Haha! , jag känner dom ! HAHAHAH åååå jag orkare inte våran grymma humor ! Typ gick och skrattade åt det hela tiden :s tillochmed på bion !? endå var bion kl 15.30 och vi träffade som cirka 13.00 .. heh , Men ivarjefall så köpte jag ett par nya jeans . Sjukt snygga ! tänkte köpa ett par grön/marin blåa byxor exakt lika men i den färgen .. Menmen ! Tar det en anan gång! :) Helt otroligt vad jag är nöjd med dom ! Aja, hörs . Ps! Jag kan rekomendera att kolla på Cockpit ! grym film hehe .. Cya !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0