Fotat, myst och allt däremellam med min fina!

Min finaste Ozzy Är iallafall dax för det om ca 1 månad och 3 dagar ( TROOOOR ) jag att det var. Iaf så var det 1 månad och lite mer kvar!
Denna gång ska han bli BÄST så som han ser ut just nu så går det inge vidare. Eftersom han fäller just nu. Men han kanske inte fäller om 1 månad... Hoppas på att han är ''klar'' inom dess... Eftersom han bara har fötterna och bakdelen kvar. Efter ''utställningen'' får vi se vad som händer, Om han ska stanna eller inte..? Vet inte. Vågar ngo inte släppa iväg han till vemsom helst.. Han är ju trotsallt min lilla gullunge, speciell , fin och MÅSTE ut och röra på sig, annars äter han inte så bra... Lillen då! MEn nu jävlar var han ute sen 7, tills ca kvart i nio. NÖJD KILLE ! Sen igår med, samma där!

Ridningen: Har tänkt över det.. Ska satsa på min kanin nu till 100 tills jag får ett KLART svar av Sara och Amilia. Om hästarna.men vi får se vad som händer och sker efter det. Blir det ett JA , då äre klart... DÅ rider jag igen, annars är det packa packa ;) Sluuuuut sluuuut ,. Har endå lessnat sen det blev KAOS AV ALLT för mig.. Känns inge vidare. Men nu kör vi igen dårå.

NU kom det ett litet inlägg om min Ozzyboy och om Ridsporten.
Dagen jag knäppte denna bild, känns som det var igår... Gick omkull, blev kattspya av allt ;P Men tillslut så gick det grymt! Saknar henne enormt ! Fina Lilla Chandy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0