ÅÅÅH ....

Glömde svenskan i skåpet... Kommer jag på... NU !?!?!??! åååååh döda mig bara ! Den skulle vara klar tills på måndag... Och det är ju helg=Inte öppen imorgon. ÅÅÅH.....
 
Skolan var väl i övrigt helt okej.. Heh förutom mitt o Andreas (lärare) fina lilla prat.. Men men!
Pallrade faktist mig upp 06,30 bara för att stå i dushen i ca 30 min... Bra skööönt när man hade en fläkt på och fönstret, vart det ganska kallt . 
So'n var ju bäst typ ;) haha..
Men nu längtar jag till 1000 tills måndag! Vet ni varför? - Ska provrida en storhäst ( 1,65 ) Livet är på topp nu igen!
Men aa, Sara vet jag inte om hon skulle provrida b ponnyn ngn ggn eller hur det blir... Har ju ingen lust att vänta 91239238789 år till ;) . Men aa, funkar det inte för sara att rida ochalldäremellanniintefårveta , så skulle jag provrida b ponnyn... Alla poliser : EVENTUELLT ! 
Men annars vet jag inte vad jag  gör... Hörs senare... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

qtraniil.blogg.se

Qtraniil.

RSS 2.0